Social Icons

Wednesday, January 7, 2015

                                              السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
 DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI  

Salam Kasih Sayang.


mesti ramai yang nak tahu siapa sebenarnya pemilik blog Travelog nikan....dekat entry ni boleh la korang tahu siapa pemiliknya,,


Hari ini saya sambung cerita tentang saya dan kerjaya sekarang ini..Saya hanya seorang surirumah tangga itu lah kerjaya saya setelah menamatkan zaman bekerja satu ketika dahulu.Pengenalan diri saya :


                  Nama  :Azzah Binti Mohamad  

                  Umur : 32 tahun (pada tahun 2015 - lahir pada jan 1983)

saya juga boleh dihubungi melalui whattapss/wechat 


no : 0194276854



nak tau apa yang saya buat dirumah??? kenala baca dalam blog saya dan jangan lupa follow dan add saya yer...


okies saja tak nak tulis panjang panjang dekat sini  nanti korang tak nak baca tempat lain pulak,,,kikiki nakalkan...:


wasalaam


dr saya yang boleh korang kenali sabagai kuizz...



“Apabila kamu telah berazam (bertekad dan berusaha) maka bertawakallah kepada Allah, sesungguhnya Allah sukakan golongan yang bertawakal” ( Surah Ali Imran :159)


No comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates